måndag 20 oktober 2014

Molly flyttar och avslut

I lördags var det dags för bad och foto. Man måste ju vara fin när man skall flytta. Att bada är väl inte det roligaste men det fick ju gå. Att fotas är absolut ännu tråkigare!! Varför sitta still när man kan busa på golvet. Matte var inte nöjd med Ellie eller Molly, för ingen ville sitta still. Så kom då dagen när Molly skulle flytta. Vi startade tidigt i söndags vår färd mot Göteborg, där vi skulle möta Anita och Lars-Ivar. Bilfärden gick bra och Molly var så duktig. Vi träffades på McDonalds i Kungälv. Det var ett efterlängtat möte tror jag, måste vara jobbigt att bara följa sin lilla valp via blogg. Trots att det var vemodigt för mig att lämna min lilla Molly, så känns det bra när man ser glädjen hos de nya ägarna. Färden till Narvik gick bra, Molly hade sovit hela flygturen. Tack för ni hörde av er, man går ju och funderar på hur det går.
Nu njuter jag och Smilla av hösten här hemma (trots regn och blåst) Att jaga löv är en ny hobby för lilla damen, nu när man inte kan brottas med systrarna. Efter jul börjar vi valpkurs, ska bli spännande. Nu avslutas denna bloggen, lite sorgligt är det allt. Jag hoppas ni lägger in lite bilder och hälsningar på vår Coola Cox Facebook sida. Lycka till nu med er guldklimpar <3

Nybadad Molly


Puss på dig mamma


Smilla

Sista buset

Efterlängtat möte

Genomgång av papper

LYCKA TILL <3

2 kommentarer:

  1. Vemodigt! Men trots allt med glädje! Fina Ellie som fick såna fina guldklimpar!

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart uttryck i ögonen på den hussen!
    Den där tösen får det bäst ;)

    SvaraRadera